Cumhurbaşkanı Erdoğan: “İşçi Kardeşlerimizin Yanında Olmaya Devam Ettik”
AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü vesilesiyle bir grup işçi ve işveren temsilcisiyle bir araya geldi. Burada yaptığı konuşmada, "Biz işçinin, emekçinin ve çalışanların aleyhine hiçbir adım atmadık. Fabrikada, tarlada, atölyede ve ofiste çalışan her bir kardeşimin emeği, bu ülkenin büyümesinin temel taşını oluşturuyor" ifadelerini kullandı. Toplantıda Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile İletişim Başkanı Burhanettin Duran da yer aldı. Erdoğan, konuşmasında, “1 Mayıs’ı kendi bayramım olarak görüyorum. Hem şahsım…